dimecres, 7 de març del 2012

Escalada Esportiva- Sectors Sioux i Pell Roja


Aquest dissabte 3 de març, hem decidit quedar per fer algunes vies esportives a Collbató a la Zona dels Graus, amb la Silvia Bejar, la Núria Brossa, el Aldo Davidov, i jo (Xarli).
Ens trobem al Bar Muntanya, per esmorzar l’entrepa tranquil·lament i guardar forces, així anem donant temps als que no tenen gaire bona combinació.
Ens posem en camí per anar a buscar el Pujol cruïlla en la que ens podem dirigir a diferents sectors Els Graus, El Jardinet, etc., o be anar a buscar la part de dalt del camí de les Bateries per alguna de les Dreceres, nosaltres seguim pel camí de l’esquerra, per on acabarem tombant a la dreta i amunt fins aproximarnos als Graus, ara la Sílvia que coneix més aquestes vies ens porta al Sector Sioux.

Sector Sioux
Via Rhinoceroscript  5c
Via Maleïda Al·lèrgia 5c
La Sílvia comença de primera la via Rhinoceroscript 5c, mol valenta i decidida, ella diu que aquesta no l’havia fet mai.
Mentres jo intento fer de primer la via de la seva esquerra, la Maleïda Al·lèrgia, també 5c, ho intento quatre vegades i ho deixo corra, encara es massa difícil per mi.
La Núria també prova de començar la via i tampoc no pot, diu que es vol posar en forma i implicar-se més amb l’escalada.
La Sílvia quan a reposat un xic, tota decidida agafa i puja també la via Maleïda Al·lèrgia, tota una crac.
En tot aixó l’Aldo Davidov, ens explica perquè assegurar amb Gri-Gri o amb Reverse, nussos, etc., i que ell al seu pais d’origen te una experiència de 10 anys com a instructor d’escalada.
Jo l’incito a que es posi els meus peus de gat i que provi de pujar-hi, ell diu que no cal que l’únic que pretén es conversar amb nosaltres i passar un bon matí aprenent a parlar espanyol.
Jo insisteixo a que ens demostri tanta habilitat que ens explica, però que al mateix temps excusa.
Al final per la meva insistència es posa els meus peus de gat i ens deixa bavejant, pujant ràpid i segur, al que també fa diferent a nosaltres, és que quan esta dalt a la reunió, desmunta la corda i baixa fent ràpel amb el reverse, en lloc de despenjar-se assegurat amb el Gri-gri, es veu que en alguns països ja fan això.
Sector Pell Roja-Placa de l’Indi
Via Bolquers i Papilles IV
Via Mohicans Rebels IV+
Desmuntem la paradeta i la Sílvia ens porta a la Placa de l’Indi, per fer alguna via més assequible per nosaltres dos, (la Núria i jo).
I ens decidim per fer dues paral·leles,la Sílvia comença per la Via Bolquers i Papilles IV de 22 metres, i com ja ens te acostumats, molt bé, sense preses i gaudint de la via.
Jo al mateix temps tossut provo a fer de primer la Via Mohicans Rebels IV+ de 22 metres, i ho aconsegueixo, estic molt content, perquè els esforços i sacrificis que estic fent des de fa un temps, se’n tornen amb alegries, estic eufòric com un nen petit, (he fet la meva primera via de primer, yuuuujuuuuu).
Ara ens anem intercanviant tots les vies i les completem tots 4, com ja s’ha esta fent tard i es diumenge, la Núria i jo decidim anar cap a casa i guardar forces per un altre dia, que avui ja ha sigut prou intens. Això si, abans ens fem una foto de grup.
La Sílvia troba una colla d’amics pels voltants i convenç a l’Aldo, perquè es sumi amb els seus amics i quedar-se a fer alguna via més, crec que anaven a fer el Soldat. Siauuuuuuuuuuu

1 comentari:

Anònim ha dit...

Y yo olvidé mis pantalones y los desipadores en la coche :))))
Esperar con impaciencia el proximo domingo os ver, mis amigos !
Aldo