dissabte, 15 de febrer del 2014

Escalada Esportiva al Jardinet i la Placa del Gandhi

Avui també teníem uns altres plans, fer via llarga amb els companys de cordada de sempre, però a un de ells el tenim engripat i fotut (que et milloris Joan Canals Colet), i hem planejat (in situ), sobre la marxa, sortir amb el meu amic i company Jaume Escorsell Ferrer ell te lliure fins les 14:00, enredo també al Josep "el Malaguenyo" que vingui tot i no trobar-se gaire be, (mal de queixal), a fer-nos companyia i distreure’s, així que anem a Collbató per trobar-nos aviam que fem.


Al final com era d'esperar el Jaume, m'ha fet “apretar” de valent, però de segon, tot i així ho he fet més be del que jo pensava els dos 6a., un matí profitós en que al final tot anat de cara.

El Jardinet
Primer ens dirigim al Sector del Jardinet, a on ja trobem colles fent les vies més assequibles, nosaltres ja portem la idea d’anar a fotra-li gassss directament, així que escalfem amb la via de més a l’esquerra.
Via Cua de Rata 5a.
Es una via molt ben equipada com totes les del sector i que te la part més compromesa al moret de sortir a la R de dalt de tot, jo recordo les altres vegades anar per l’esquerra de les xapes fent el 5a. de pas finet, però veig el Jaume, que va per la dreta de les xapes i penso, dons jo també, fet que a rebaixat el grau a 4c., fent l’itinerari més senzill, però be aquesta via només es per escalfar els peus i les puntes dels dits.
Via Pet de Llop 6a.
Aquesta via ja la vaig fer aquest estiu passat de segon i la recordava més difícil i angoixant del que avui m’ha sortit, el Jaume la fa fàcil a mi m’ha costat una mica més i de segon.
Però estic satisfet perquè veig que el coco en va una mica més tranquil quan penjo de bi-dits i mono-dits, el cas es que cada vegada en sento més agust en aquest grau, patint només el necessari, aviam si d’aquí a final d’any soc capaç de obrir-ne jo algun de primer.
Via Peu de Gat 6a.
Aquesta via el Jaume que es un crack també la resolt amb prou-te facilitat, amb una senzilles i tranquil·litat que me l’encomana, es genial.
La intento de segon i com no torno a caure en el parany d’anar a agafar la soca seca, però tant se val, aconsegueixo pujar fins la R, això si aquesta he tingut que patir una mica més, però la satisfacció que sento es molt gran, estic crascut.
Placa del Gandhi
Es aviat i encara tenim una estona per fer alguna coseta més i decidim anar a la Placa del Gandhi.
Esta tot a petar, aquí també trobem molta penya i ens tenim que esperar a que quedin les vies amb una mica de salsa lliures, per fi queda lliure una que porta al Jaume al cap.
Via Trencaclosques 6a+
Asseguro al Jaume, però amb l’estona que hem tingut que fer cua, s’ha refredat, ja no te els dits calents, però tot i així fent uns peques la treu, ja un parell de passos en una panxeta a dretes que li fa la guitsa, però amb la seva serenor i constancia també la treu, com s’ha fet tard, amb va de conya perquè jo ja en tinc prou i ja no ho intento, un altre dia més, per avui jo ja estic satisfet i he resolt les meves inquietuds.
Josep “El Malaguenyo” a sigut l’encarregat de fer-nos fotos mentre assessorava les cordades dels voltants, instruint al més novells, així que tots en complert els nostres objectius, amb tot això, ell no a pensat més amb el seu queixal, al menys fins ara.
Apa, plaguem la corda i estris i cap al cotxe, avui no tenim temps de cerveses un altre dia serà. Siauuuuuuuu