dijous, 17 d’octubre del 2013

Escalada Esportiva al Gerro i La Roca del Tambor Gran

Ahir dimecres 16.10.13 una colla d’amics de Natura100 vam quedar per trobar-nos per fer esportiva al Gerro i a La Roca del Tambor Gran, com va se'n normal tot un èxit en quant al bon rotllo i el bon escalar, vam ser 7 en total:

Sergi …..

A la roca del Gerro vam fer la via Africa, de 5c ( no hi han fotos de aquesta via).

i a la roca del Tambor Gran vam fer Aresta Bruc 4c, vam tindre una petita encigalada perquè  no tenia reunió al cim (només un spit amb una bagueta i tot bastant fotut) vaig tindre que baixar a peu, desprès tornar a pujar per una canal i fent reunió a una alzina, va pujar l’Ana a desequipar el llarg, però la roca es de primera en general de tot el sector i gens sobada.
Desprès vam fer dues vies més que en la guia que tinc, no tenen nom, de grau 5+ i 6a.+

Per aquestes dates d’octubre, veien la posta de sol, la llum va ser molt especial, envoltant els tons en foc vermellós, fins i tot la càmera de fotos es descontrola, hahahah
Fins la propera

Aquí teniu el vídeo de les fotos