dimecres, 18 de febrer del 2015

Vies Somni de Primavera i Tardor + Dreta Pell Roja


Sector: Totxos CAM
Zona: Nou Barris de Collbató
Data: 15.02.2015
Observacions:
Degut a la proximitat de diverses vies i per exemple el nostre, que vaig començar escalant per una via i vaig acabar a la reunió de l'altre, tot i veient les xapes de la correcte, però et quedes que no saps ben be per on tirar i el més lògic es tirar recta amunt, be tot aquest rotllo es per dir-vos o justificar que es el motiu perquè a la ressenya he dibuixat aproximadament les 5 vies que aquí coincideixen.


Aproximació:
Un cop a Collbató hem d’anar fins al carrer dels Graus. Aparquem al final del carrer, al costat d’una pista cimentada que ens mena a un dipòsit d’aigua. Al final de la pista cimentada surt un camí a mà esquerra. El seguim fins creuar un torrent sec. Un cop a l’altra banda del torrent veurem les nostres vies al fons. Hi arribem per un corriol més o menys evident.

Veure l’aproximació amb Google-Maps

Avui ens hem ajuntat el Riki i jo amb un altre pensament, però la fredor d'un dia gris ens a portat per altres camins o millor dit vies, al final ens hem quedat a Collbató als Totxos CAM a Nou Barris.
1Llarg Via Somni de Tardor 4º 25 metres
Començo jo la primera tirada per la Somni de Tardor per acabar a la R de la Somni de Primavera, un llarg completament de tràmit,

2Llarg Via Somni de Primavera 4º 25 metres
Ara segueix el Riki, fins la 2 R conjunta de 3 vies i un altre llarg de tràmit per arribar als 3 llargs de varies vies força interessants
3Llarg Via Somni de Tardor 5+/6a/Ao 30m.
El Riki decideix fer ara de primer per la Somni de Tardor, una última tirada de 6a. on els passos més difícils els trobarem a l'inici en el V+, el 6a. es pot provar en lliure o A0 per arribar a la reunió cimera, jo la faig de segon, ràpel i avall,
3Llarg Via Somni de Primavera 6a. 30 m.
Ara tiro jo de primer per la Somni de Primavera que fins la quarta xapa es força fina i 6a., un cop supero el tram difícil, em salta el bolo de la mà esquerra i volada, respiro fons, em torno a equilibrar i amunt que no a sigut res, el Riki també la fa de primer.
Descens:
Ara fem un sol ràpel des de la R2 comuna i si no obliguem les cordes desprès de travessar trams d'alzina i lligacames, acabem a peu de via de la Esther.
Com es aviat, ens mengem un entrepa mirant a una colla que estan al Sector Pell Roja, mentres nosaltres ens relaxem i decidim seguir escalant fent esportiva a la Dreta d'aquest sector
Bròquil Toxic 5+
Aquesta via sempre la via fet de segon i avui es el meu dia, començo jo a tibar de primer, desprès el Riki també la fa de primer per tornar a escalafar.
Via Sun GAzing 6b
Un cop el Riki ja a escalfat per fi tiba de primer per aquesta via que ja la portava al cap i es veu que li te cert carinyo, la fa però sense encadenar, la provo jo de segon a l'inici i a la part final te pasos de peus de fe amb mans ben petites però tot i així, la trec però patint una mica, el Riki te una espina clavada i la torna a provar de primer per fer-la a vista i ole, ets el puto amo nen, però a mi em sembla que n'esta enamorat.

Ara si ja comença a ser hora de tirar avall a fer una birra amb molts amics i recollida de samarretes de Natura100 amb Ricard Riu Cervilla, Jaume Oliva, Alba Luna, Emilio Vera, Xarli NaturaCent, etc.

Aquí teniu el vídeo de les fotos