dijous, 5 d’abril del 2012

Placa de l'Indi, Totxo de la Neta, Totxo Estel i Totxo de l'Oscar


Aquest dissabte 31 de març convidat  pel Francisco, amic de ferrades, he tornat a Collbató per practicar l’escalada esportiva i de pas he conegut nous bojos per la escalada com l’Alex (Camaleo), la Montse, l’Helena, el Manel, etc.(perdoneu però els que em coneixen ja saben que els noms hem costen molt de recordar i si son de tius Lletjós més).
Aquesta vegada en fet quasi totes les vies de tres sectors, jo només us vull detallar les vies que jo he fet, senceres, per donar un relat més real i fidel.

Sector Pell Roja


Placa de l’Indi
Primer he tornat a repetir la que anterior-ment vaig fer com a primer, quedant batejat a les vies esportives.

Es una via que no conte amb tanta densitat i alegria de xapes, com la resta d’aquesta Placa, però igualment està ben assegurada. En aquesta via hi ha més canto per a mans, però el ressalt és més dret.

Totxo de la Neta
Via Esperó de la Martina V+
Faig un intent i entre la 3 i 4 cinta no ho veig clar i baixo, la Montse agafa el relleu i em vaig fixant be a on posa els peus i els seus moviments, desprès ho torno a intentar assegurant-me el Manel i amb la visió del meu progrés per l’Alex que ambdós  amb donen serenor per aconseguir superar aquest pas i poder arribar a dalt de tot, per mi a sigut un repte que ara tranquil·lament puc dir que he superat.



















Totxo de l’Estel
Desprès canviem de sector i ja trobem al Francisco, l’Helena i l’Alex,(i dos nois més), que han anat a per aquestes vies de més dificultad directament.
Via el Capitel V+ (20 metres)
Aquesta via no me suposat massa problemes fins quasi la part final on la roca queda més fina i una mica desplomada.
Estic molt content quant més escalo millor amb surt i tinc més confiança amb mi mateix i amb els meus peus de gat.
































Sector Totxo de l’Oscar
Aquí només 4 canviem de sector per vindrà a fer una via prou maca.

Via Tete 6a
Aquesta via va resultar una mica relliscosa la sortida i una mica difícil el tram final més vertical i atlètic que fa que valgui molt la pena.
Comparteix reunió final amb la via del costat esquerra L’home del sac (V+).